Pokolenie Z jako wyzwanie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje, media społecznościowe i crowdsourcing
rok wydania: 2023, wydanie pierwsze
ilość stron: 141
ISBN: 978-83-7193-941-9
oprawa: miękka
Spis treści
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA – UJĘCIE TEORETYCZNE
Rozdział 1 Kim jest pokolenie Z? Cechy i wartości przedstawicieli pokolenia Z
Rozdział 2 Zarządzanie relacjami z klientem i jego wiedzą w mediach społecznościowych
Rozdział 3 Crowdsourcing przykładem procesu przekształcania klientów z pasywnych odbiorców produktów w aktywnych współtwórców wartości
Rozdział 4 Oczekiwania pokolenia Z wobec cech menedżerów i warunków pracy
CZĘŚĆ II BUDOWANIE RELACJI Z POKOLENIEM Z PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
Rozdział 5 Metodyka badań własnych
Rozdział 6 Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w mediach społecznościowych
Rozdział 7 Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Z w rozwój przedsiębiorstw za pośrednictwem crowdsourcingu
Rozdział 8 Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Z wobec cech i kompetencji ich potencjalnych bezpośrednich przełożonych (menedżerów)
Rozdział 9 Wnioski z badań własnych
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie