Reklamacje i zwroty

 

 

1. Reklamacje

W przypadku, gdy klient po otrzymaniu przesyłki znajdzie w dostarczonych publikacjach wady techniczne, powinien niezwłocznie zgłosić reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail: eib@ksiegarniatechniczna.com.pl. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep reklamowanej przesyłki.Wadliwy towar zostanie wymieniony, a jeżeli nie będzie to możliwe np. z powodu wyczerpania towaru na magazynie, Sklep zwróci wartość równą cenie towaru i kosztom wysyłki.

2. Prawo odstąpienia od umowy

Według Ustawy z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności" za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny klient księgarni może zrezygnować z zakupionej pozycji w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, pod warunkiem, że zakupiony towar nie był używany i nie jest zniszczony. Zwracany towar należy odesłać w terminie do 14 dni wraz z informacją o chęci rezygnacji na adres sklepu. Koszt wysyłki ponosi Klient.